LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. ADAMA MICKIEWICZA W OPOLU LUBELSKIM

Archiwum:

Rajd rowerowy klasy Ia

Zbiórkę mieliśmy pod Stokrotką o godzinie 8.15. Trasa wycieczki prowadziła szlakiem rowerowym przez Grabówkę i Darowne do Poniatowej. Na miejscu zrobiliśmy 15 minutową przerwę, na drugie śniadanie. Z Poniatowej udaliśmy się do Wojciechowa. Trasa prowadziła drogą asfaltową przez Kraczewice. W Wojciechowie zwiedziliśmy Muzeum Kowalstwa, które nam się spodobało, a pani przewodniczka bardzo ciekawie opowiadała o historii tego miejsca. Następnie jechaliśmy do Nałęczowa, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Stefana Żeromskiego. Potem zrobiliśmy około 45 minutową przerwę na spacer po parku. Następnie przejechaliśmy przez Wąwolnicę i Obliźniak, aż dojechaliśmy do Karczmisk, gdzie czekało na nas rozpalone ognisko i przygotowane jedzenie. Odpoczywaliśmy i smażyliśmy kiełbaski. Wróciliśmy szlakiem rowerowym przez Pomorze. Kiedy dojechaliśmy do wszystkim znanego Wiązu, podzieliliśmy się na dwie grupy. Pierwsza grupa pojechała do domu przez ulicę Szkolną, a druga zakończyła swój rajd w pobliżu parku. Przejechaliśmy około 70 kilometrów. Wszyscy byliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z wyjazdu.